Moi drodzy parafianie .....

Pragnę powitać wszystkich zagubionych wędrowców, którzy trafili na mojego bloga. Mam nadzieję, że moje recenzje oraz spostrzeżenia pomogą Wam wybrać odpowiednie tytuły. Jestem otwarta na krytykę, jeśli jest konstruktywna :) Mam także nadzieję, że wszyscy jesteśmy ludźmi dorosłymi - wulgaryzmy nie będą mile widziane.

piątek, 2 maja 2014

Sekreciki Ali w moim władaniu :)

To ja.
Sama nie wierze ile w życiu człowieka może się zmienić i ile czasu może minąć kiedy sami nie zdajemy sobie z tego sprawy. Nie wiem dlaczego zaczęłam i nie poszło to dalej. Może to lenistwo, może obowiązki, może zmiany, a może po prostu samo życie. Ciężko mi dokładnie odpowiedzieć na to pytanie. Chyba wszystko po trochu. Ale teraz jestem nowa-stara. Stara - maniaczka książek, nowa -  kobieta z pasją i zacięciem. Obiecałam sobie, że drugiego startu już nie położę. Tak więc wracam :)
A zacznę od przyjemnej rzeczy, która mi się przydarzyła i spowodowała całodzienny uśmiech na moim licu i ciągłe trucie chłopakowi i przyjaciołom: A mówiłam Wam, że wygrałam książkę ?.. I tak w kółko :P
Wzięłam udział w konkursie organizowanym przez markę Vipera Cosmetics kliku kliku :) . Firma wspomagana była przez portal PrettyLittleLiars.pl
Zadaniem było polubienie stron i odpowiedzenie na pytanie: Makjaż do szkoły - Tak czy Nie?
I ja maiłam nie wziąć udziału w tym konkursie. Taaa.... Moje dwie pasje na raz, w jednym miejscu ? Nie mogłam sobie odmówić. Napisałam co podpowiedziało mi serce w zgodzie z rozumem i się udało :)
W poniedziałek otrzymałam magiczną paczkę, która wyglądała tak:

Teraz muszę napisać, że będzie dużo zdjęć, ponieważ uwieczniałam każdy  etap otwierania paczki :)
Następnie moim oczom ukazał się taki widok:





Marka Vipera sprawiła mi niesamowitą niespodziankę dodając gratis :)
Jego działanie, skład itd, dodam na swoim kosmetycznym blogu.




A oto powód całej radości :)
 



 
Kiedy  nadrobię swoje czytanie i sięgnę po ten tytuł na pewno pojawi się tutaj recenzja.
Czytaliście wielkie sekreciki Ali ? Co sądzicie ?
Buziaki robaczki :*

1 komentarz:

  1. Nie czytałam, ale seria Pretty Little Liars jest mi znana, więć pewnie sięgnę po "Sekrety Ali"
    Obserwacja za obserwację? Daj znać na moim blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń