Moi drodzy parafianie .....

Pragnę powitać wszystkich zagubionych wędrowców, którzy trafili na mojego bloga. Mam nadzieję, że moje recenzje oraz spostrzeżenia pomogą Wam wybrać odpowiednie tytuły. Jestem otwarta na krytykę, jeśli jest konstruktywna :) Mam także nadzieję, że wszyscy jesteśmy ludźmi dorosłymi - wulgaryzmy nie będą mile widziane.

piątek, 25 kwietnia 2014

Konkurs: "Ostatnia spowiedź"

Wiem, że ostatnio ciągle konkursy, ale już w majówkę się to zmieni :)
Nie mogłam jednak odmówić sobie przyjemności i nie wziąć udziału w konkursie.
Mam nadzieję, że się uda i Wam też coś z tego się dostanie :)
Jeśli posiadasz bloga i chcesz przeczytać książkę "Ostatnia spowiedź", to ten post jest dla Ciebie :)

A oto nagroda :) Do wygrania aż pięć egzemplarzy :)

Aby otrzymać książkę musisz zrobić:
Polubić Fan Page: Ostatnia spowiedź
Udostępnić tę informację: Link
Podać adres swojego bloga (niekoniecznie musi być z recenzjami książek).
Poinformować o konkursie na swoim blogu.
Po otrzymaniu książki opublikować recenzję na blogu i na Lubimyczytać.pl
Prosimy o zgłoszenia w wiadomościach prywatnych osoby, które książki nie czytały i nie posiadają. Egzemplarz będzie darmowy – recenzent pokryje tylko koszt przesyłki -7zł. W zgłoszeniu należy podać miasto zamieszkania.
Wysyłać zgłoszenia można w pw Fan Page lub na e-mail: tomek@ninareichter.com(jak ja :) )
Czas to tydzień od 23 kwietnia, czyli do 30 kwietnia.
Powodzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz